Aku seorang Jutawan Segera


Setiap orang apabila dikata mengenai Jutawan. Semua manusia normal mahukan kekayaan. Kekayaan bukan sesuatu status yang sukar dicapai namun melalui MLM mungkin ada yang dapat mengecapi status tersebut.

Sebentar tadi aku bersembang kosong dengan rakan yang mahu menceburi bidang ini. Aku tidak salahkan untuk masuk. Tetapi dengan syarat. Jangan persia-siakan peluang yang ada. Sekadar memberi nasihat. Bukan tidak berminat dengan bisnes ini. Bukan tidak mahu berjaya. Bak kata orang yang mengalah awal merupakan orang yang gagal. Perbetulkan ayat ini menjadi. Berfikir baik buruk sebelum melakukan sesuatu tindakan. Faktor dalaman dan luaran perlu diambil kira untuk mengecapi kejayaan.

Kegagalan demi kegagalan adalah ibarat sekolah kehidupan anda. Semakin banyak anda gagal, bererti semakin banyaklah ilmu Anda. Semakin anda banyak gagal, bererti semakin tinggilah sekolah anda. Kebanyakan orang berjaya di dunia bukan kerana lulus dari pengajian tetapi kerana lulus dari sekolah kehidupan. Jalani sekolah kehidupan sampai anda lulus. Namun jika kita tidak dapat memetik hasil usaha kita di dunia, insya Allah kita akan memetiknya di akhirat kelak. Tidak ada usaha yang sia-sia jika kita benar-benar ikhlas. Petik dari blog Tips Kekuatan Minda

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Gathering di Nashmir Ipoh

Own URL domain in blogspot hosting