Unstoppable wadah Uptrend2u

-Aku seorang Jutawan E Networkers-

Hari ini agak bosan melihat dokumen yang perlu diperiksa. Ia bagaimana membaca novel tanpa kisah mula dan akhir. Setelah tamat meniliti aku didekati dengan seorang manusia yang sibuk untuk menerangkan bisnes menerusi YM. Ternyata ia bisnes Uptrend dan Unstoppable merupakan satu team yang menjadi wadah ke atas kejayaan bisnes uptrend. Setelah diselongkar mengenai bisnes ini, ternyata budak ini hanya berumur 22 tahun yang baru sahaja berkecimpung dalam bisnes ini. Pintu hati ini terus tertutup untuk menyertai program sedemikian walaupun pelbagai ayat manis/ayat pembohong cuba dilongkar kepadaku. Masih saya teringat ungkapan yang disebut oleh mamat ini. Apa tujuan bro di dalam melakukan bisnes. Dengan selumber aku mengatakan bahawa sekiranya saya melakukan bisnes ialah untuk menjana pendapatan. Tetapi tidak pula kepada hamba ALLAH ini kerana beliau melakukan bisnes untuk menolong orang. Jawapan ini membuntui seketika diriku. Betulkah mamat ini! Ataupun sengaja untuk memperdaya dengan jawapan warak ataupun alim. Tuhan sahaja yang Maha Mengetahui.

Afham
Labuan
640 petang

Rahsia Mencipta Pelan Bisnes

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Good day, sun shines!
There have were times of troubles when I didn't know about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person.
I have never imagined that there weren't any need in large starting capital.
Now, I'm happy and lucky , I begin take up real income.
It gets down to choose a proper partner who utilizes your funds in a right way - that is incorporate it in real business, and shares the profit with me.

You can ask, if there are such firms? I have to answer the truth, YES, there are. Please get to know about one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]
mohad berkata…
semoga boleh jadi jutawan nanti...

Catatan popular daripada blog ini

Gathering di Nashmir Ipoh

Own URL domain in blogspot hosting