Apa yang kita kejarkan


Cuti hujung minggu sudah menjadi rutin setiap minggu..Ramai antara kita memenuhi ruang masa yang kosong ini dengan berada di rumah sahaja sambil menonton cerita-cerita hindustan, cerekarama dan sebagainya..Oh tidak..setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza untuk aktiviti yang ingin dilaksana..

Apa yang anda kejar di dalam hidup anda pada ketika ini..Soalan ini mungkin terlalu luas untuk dikupas..Namun ia perlu difikirkan kerana ia menjadi landasan di dalam kehidupan kita seharian..
Ramai yang fikirkan tentang duit di dalam hidup..Mana tidaknya..Hutang keliling pinggang..Ya..memang tidak dinafikan lagi wang cukup penting di kala sekarang. Sehinggakan masuk ke toilet di kira charge. Tiada yang percuma di dalam hidup. Oleh yang demikian wang menjadi mainan transaksi di dunia sekarang..Bagaimana memperolehi wang. Banyak cara tapi dua pendekatan yang berbeza. Samaada ia pendekatan yang halal ataupun yang haram. Oleh itu, kajian terhadap bisnes yang kita ceburi perlu dititik berat terlebih dahulu..
Sebenarnya saban suntuk kita mencari duit..Adakah anda terfikir apa yang kita kerjakan di dalam hidup? Ketahuilah, makin hari makin singkat hidup kita di dunia..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Gathering di Nashmir Ipoh

Own URL domain in blogspot hosting