Arsenal Malaysian Gooners Sabah

Salam dan selamat sejahtera, pada 3 ramadhan 1432h tidak lewat kiranya saya mengucapkan Selamat Menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak kepada muslimin dan muslimat di serata dunia. Di sini saya menyatakan hasrat untuk mengaktifkan semula blog ini berikutan saya masih menyintai dunia blog. Wah-Wah. Sudah hampir 5 tahun usia blog ini. Hasrat untuk menutup blog ini kian pudar dan InsyaALLAH saya akan cuba sebaik mungkin untuk mengaktifkannya kembali dengan artikel-artikel yang berbentuk kehidupan mahupun berbentuk peringatan buat semua.

Pada hari enam - bahasa Sabah iaitu hari Sabtu ( 6 Ogos 2011) , saya bersama pasukan Arsenal Malaysian Gooners Sabah akan mengadakan satu perlawanan persabatan antara pasukan Kelab Penyokong Chelsea di Sabah. Perlawanan akan diadakan di Suria Soccer Indoor di Jesselton Port pada pukul 10.00 dan dijangka tamat pada 11.00 pagi.

*Arsenal in myHeart, Islam are mySoul *

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Gathering di Nashmir Ipoh

Own URL domain in blogspot hosting