Hai O Marketing dan sistem piramid

Hye to all readers..
Balik jer dari lepak di Malindo Restoren..
Gara - gara dari ajak minum.. Sekali lagi aku terperangkap dengan satu business..Alamak..
Mula dengan berdiam diri..Oh Hai 0 Marketing..Ini kali kedua aku dengar ceramah yang sama..Erk..Aku bukan berpengalaman untuk menceburi bidang sedemikian rupa..Tapi ade gak knowledge pasal MLM ataupun sistem kaki..Ya..Yang berjaya pun ada..tp ramai yang tak berjaya..Mungkinkah sistem ini mampu membantu orang bawahan..Melainkan sistem MLM traditional yang boleh menolong orang bawahan..mengapa aku berkata sedemikian..Sistem Hai O sistem yang bukak 3 kaki.if kaki ini tidak bergerak..u boleh bukak kaki baru..Ni dah macam sistem piramid..yang betul pulun yang mampu mengejar keuntungan..Di pancing oula dengan produk Bio Aura..Produk aku tak sure mantap or tidak..Namun ada masuk TV..Tambah pula air di Labuan ni kotor..Mungkin produk ini menjadi laris di pasaran Labuan.. Maybe..1 lot 2000++, Oh my God..mahalnye..if oa 20000 buat loan..anda dapat pangkat..so u can go far..Uish tak mau la..walaupun diajak..because i am USANA distributor..bagi yang belum join..aku tak paksa n tak hasut..orang Hai O jangan marah k..Good Luck!!

-Afham-
0.58 ( waktu Labuan)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Gathering di Nashmir Ipoh

Own URL domain in blogspot hosting